Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

~Μαζί με την marievi05~



-Πότε άρχισες να ασχολείσαι με το stardoll; Ποιος σου πρότεινε αυτό το παιχνίδι;

"Ήρθε το ανιψάκι του αγορίου μου σπίτι και έπαιζε στο κομπιούτερ, με ρώτησε επειδή λείπει τα πρωινά αν μπορώ να του κάνω τις αποστολές.

Στην αρχή έμπαινα στη σελίδα του και του έπαιρνα τα μοβ, σιγά-σιγά έψαχνα, να του βρω δωρεάν πράγματα, ρούχα και φυσικά χάζευα και τις υπόλοιπες σουίτες. Δε θέλει και πολύ να κολλήσεις. Αποφάσισα να κάνω δική μου κούκλα, στην αρχή πολύ διστακτικά. Είμαι 22 νόμιζα οτι δεν είναι για την ηλικία μου Αυτή ήταν η αρχή."

-Όταν άρχισες να παίζεις στο stardoll, δυσκολεύτηκες κάπου;

"Χαχα καθόλου! Έψαχνα και στο internet. Έχει πολλά δωρεάν πράγματα! Το μόνο που με δυσκόλεψε ήταν στο να βρω "φίλους", γιατί δεν πηγαίνω πια σχολείο και δεν είχα με κάποιον να μοιραστώ το νέο πάθος μου.
Είδα όμως οτι υπάρχουν πολλοί ενήλικες στο stardoll!
Δεν το θεωρώ ένα απλό παιχνίδι, έχει φαντασία και δημιουργικότητα! 
Είναι για όλες τις ηλικίες!
Απαιτεί βέβαια χρόνο και κάποιες φορές χρήμα..."

-Έχει προκύψει κάτι στο stardoll που να σε στενοχωρησει πολύ;

"Δεν στεναχωριέμαι πια τόσο εύκολα όπως όταν ήμουν πιο μικρή, υπάρχει χώρος για όλους, έχει τύχει να μου μιλήσουν άσχημα, έχει τύχει να προσπαθήσουν να μου κλέψουν τον κωδικό και γενικά να με εξαπατήσουν.
Αλλά δεν είμαι παιδάκι και ξέρω να προστατεύομαι. Στεναχωριέμαι μόνο για τους πιο μικρούς σε ηλικία, που την πατάνε εύκολα και χάνουν τις κούκλες τους. Δεν έχει σημασία που είναι παιχνίδι, δεν παύει να είμαστε στο internet. Θέλει προσοχή. Και ποτέ μα ποτέ δεν δίνουμε τον κωδικό μας.
 Παίζω όσο περνάω καλά!"

-Ποια ειναι η γνώμη σου για τους hackers;

"Σίγουρα υπάρχουν, αλλά φταίμε και εμείς. Εμπιστευόμαστε πολύ εύκολα. Αν προσέχεις δε νομίζω οτι υπάρχει λόγος να φοβάσαι!"

-Τι θα ήθελες να αλλάξεις στο stardoll και γιατί;

"Θα ήθελα να υπήρχαν πιο πολλές αποστολές με χρυσά νομίσματα γιατί δεν έχουν όλοι χρήματα για να γίνουν superstars.
Θα ήθελα να μην υπήρχαν διπλοί λογαριασμοί, έλεος πια με τους διπλούς λογαριασμούς!
 Θα ήθελα να έβγαιναν και άλλα άτομα cover girl, όχι όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι!
 Να ήταν πιο ισότιμο σαν παιχνίδι! 

Όχι του τύπου έχεις λεφτά γίνεσαι superstar, να δίναν ευκαιρίες και σε αυτούς που δεν έχουν λεφτά..."

-Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου...

"Γιατί;"

-Το stardoll μας προσφέρει πολλά, αλλά δεν κερδίζει κάτι....

"Δε λέω να δίνουν τα ίδια χρυσά σε όλους εννοείται αν πληρώσεις να έχεις παραπάνω, απλά λέω που και που ας κάνει καμία αποστολη με χρυσά νομίσματα ή μια στο τόσο όταν ανοίγεις το δώρο της ημέρας ας δίνει και 5 χρυσά μια στο τόσο, γατί κακά τα ψέματα όλα τα ωραία του stardoll είναι με χρυσά νομίσματα. Και μην ξεχνάς οτι μιλάμε για 250,000,000 μέλη!!
Νομίζεις οτι η channel λίγα δίνει για διαφήμηση στο stardoll;
Κάθε ρούχο επώνυμης μάρκας έχει πληρώσει πολλά για να μπει. Είναι μια καλή μορφή διαφήμισης."

-Δεν το ειχα σκεφτεί ποτέ έτσι... Έχεις δίκιο!

"Ξέρεις πόσα δίνει η channel για να διαφημιστεί μέσω stardoll;
Εκατομμύρια δολλάρια! Τίποτα εδώ στο παιχνίδι δεν είναι τυχαίο! Προετοιμάζουν μελλοντικές γυναίκες, που θα πληρώνουν για καλλυντικά και ρούχα! Πέρα από την πλάκα είναι μια μικρή πλήση εγκεφάλου!!! (Και πολλά άλλα, που εγώ τα διαβάζω και δεν πιστεύω στα μάτια μου, για το τι ποσά παίζονται στις πλάτες μας!
Αχ, τα είπα και ξεθύμανα!!! Χαχαχα!
Σε κούρασα;"

-Όχι, καθόλου! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ από αυτή την πλευρά!

"Έχω μάθει στη ζωή μου ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και δεν είναι πάντα αυτό που βλέπεις. Δεν είναι όλα τόσο απλά. Πάντα κάτι κρύβεται από πίσω!
Για μένα το stardoll είναι παράδεισος, για όλες αυτές τις βιομηχανίες ομορφιάς. (Πληροφοριακά σου λέω, ότι σπουδάζω δημοσιογραφία, για αυτό και σκέφτομαι λίγο παραπάνω, το ψάχνω!)
Εννοείται ότι το stardoll είναι παράδεισος και για μας! Είναι σαν κανονικά καταστήματα! Όταν πάω τα θέλω ΟΛΑ!"

-Σκέφτηκες ποτέ να "παρατήσεις" το stardoll;

"Όχι ακόμα, αλλά κάποια στιγμή θα το κάνω! Μέχρι πότε θα παίζω η γυναίκα; Χαχαχαχα! Νομίζω ότι κάποια στιγμή θα με κουράσει. Μπορεί και όχι! Ποιος ξέρει;"

-Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες μας;

"Παίζεται για να περνάτε καλά. Τη στιγμή που δεν θα περνάτε πια καλά, σταματήστε! Και μη φοβάστε! Κάνετε αναφορά σε οτιδήποτε ύποπτο! Όταν κάτι νιώσουμε ότι δεν είναι σωστό, συνήθως έχουμε δίκιο!"

-Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! 'Ηταν η ωραιότερη συνέντευξη που έχω πάρει!!!

"Κι εγώ, ένιωσα διάσημη για 15 λεπτά!! Χαχα!!!!
Καλή συνέχεια ♥" 







Τι περιμένετε; Επισκεφθείτε την!!
 
Αυτά για τώρα!!!!!
Περιμένω σχόλια!!!
goldmissflower!







1 σχόλιο:

  1. Καλά μου φενετε απίστευτο που είναι 22 χρονών και παίζει stardoll!Αλλά να μου πείς το stardoll είναι για όλους!Όλοι μου λένε ότι είναι 14χρονά και μου είναι λίγο ασηνύθιστο να βλέω μια 22χρονη στο stardoll!Ωραία η συνέντευξη!Πολύ καλός χαρακτήρας η marievi05:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή