Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Ένα μεγάλο συγγνώμη και απίθανα νέα!!!

Καλημέρα αγαπημένοι μου αναγνώστες!!!
Μπορεί να λείπω εδώ και πάρα πολύ καιρό, αλλά το ενδιαφέρον σας δεν σταματά, κι έτσι με λίγο σπρώξιμο, από πιστές φίλες και αναγνώστες, αποφάσισα να επιστρέψω!
Δυστυχώς έτρεχα όλο το χειμώνα, διότι μπήκα σε σχολείο με υποτροφία και οι στόχοι μου ήταν υψηλοί...
Το σημαντικό είναι πως θα ξαναγράφω άρθρα σ' αυτό το υπέροχο μπλογκ, περίπου 4 φορές την εβδομάδα, ή και παραπάνω!
Για αυτούς που δεν με ξέρουν, μπορείτε να μου κάνετε αδδ στο chatango ή ακόμα και στο stardoll, αλλά επειδή είμαι royalty και έχω πολλούς φίλους, δεν δέχομαι όλα τα ξένα αιτήματα φιλίας, για αυτό γράψτε μου ότι είστε από το μπλογκ μας.



Αυτά για σήμερα!
Πολλά γλυκά φιλούδιαα ♥♥
Πέννυ (goldmissflower)












Υ.Γ. Η φωτογραφία που βάζω, θα είναι διαφορετική σχεδόν κάθε φορά. Αλλάζω το στυλ μου συνέχεια. Δεν αντιστοιχούν πάντα σ' αυτό που είμαι τώρα, αλλά μπορεί να αντιστοιχούν σε ένα παλιό στυλ. Εσείς να ξέρετε πως είμαι η goldmissflower.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου