Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Συνεντεύξεις

Γεια και πάλι!

Στην προηγούμενη ανάρτηση ξέχασα να πω για τις συνεντεύξεις.Όποιος θέλει να του πάρω συνέντευξη και να την δημοσιεύσω στο blog μου αν θέλει μπορεί να γράψει στα σχόλια τα παρακάτω στοιχεία:


  • Όνομα (stardoll)
  • Τι σε κάνει να θέλεις τόσο πολύ να σου πάρω μια συνέντευξη;
Δεν είναι δύσκολο να κάνεις ένα σχόλιο.Βέβαια κάποια νέα μέλη μπορεί να μην ξέρουν!Θα σας δείξω με ένα γρήγορο τρόπο πώς να κάνετε ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση:

  • Πηγαίνεις στην ανάρτηση που θες να κάνεις το σχόλιο
  • Πατάς στο "Δεν υπάρχουν σχόλια" και πηγαίνετε κάτω κάτω για να γράψετε το σχόλιο που θέλετε να βάλετε.
  • Αν δεν έχεις λογαριασμό google μπορείς να βάλεις ανώνυμα στο σχόλιο σου αλλά μην ξεχάσεις να βάλεις το όνομα του stardoll σου!

Ελπίζω να σας βοήθησα =)

Φιλάκια,alikatsa :)





1 σχόλιο:

  1. Εγώ ενδιαφέρομαι να μου πάρεις συνέντευξη. Το όνομά μου στο stardoll είναι eyaggelia01 και έχουμε μιλίσει αρκετές φορές μέσω μυνημάτων. Θα ήθελα να μου πάρεις συνέντευξη κυρίως επειδή μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου αλλά και επειδή το blog σου έχει τόσους αναγνώστες και αυτό ίσως να με βοηθήσει να με μάθουν και άλλα μέλη του stardoll. Εαν συμφωνείς τότε στείλε μου τις ερωτήσεις σου μέσω μυνήματος στο stardoll.

    ΑπάντησηΔιαγραφή