Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

~Stardoll Most Wanted Shoes~

Γεια σας!!! Λοιπόν, είμαι πολύ χαρούμενη, επιτέλους απέκτησα τα παπούτσια που τόσο επιθυμούσα (stardoll pop high tops). Έτσι, σ' αυτό το ποστ, αποφάσισα, να σας δείξω τα τοπ παπούτσια, που όλοι ζητούν... Για πάμε να τα δούμε... (δυστυχώς μπορείτε να τα βρείτε μόνο στο bazaar)


1.  pop high tops (miss sixty)


















2. gold trim sneakers (baby phat)

















3. criss cross super platforms (windows on the world)

















4. gorilla sneakers













5. Adrianna boots (sub couture)















Αυτά για τώρα... Η δικιά σας....
goldmissflower

8 σχόλια:

  1. τις ασπρες πλατφορμες που μπορουμε να τις παρουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα αυτά τα παπούτσια, δεν υπάρχουν πια στο starplaza, μπορείς να τα βρεις μόνο σε μπαζααρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου τα πουλατε πλιζζζ ολοι μ ζητανε 600σδ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω τις εχω βρει τις πλατφορμες στο βαζζαρ αλλα ειναι 600 χρυσα και δεν εχω τοσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. #Lovedenigeorgia# Οποιος εχει και πουλαει τα cris cross super platforms και gorilla sneakers μου γραφει guestbook.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. i have the criss cross super platforms ,, Doll : Paulavipgirl

    ΑπάντησηΔιαγραφή