Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Καινούρια writer εδώ♥

Γεια σας παιδιά. Είμαι η Εύα. Στο Stardoll ονομάζομαι eyaggelia01 και εάν θέλετε να με επισκεφθείτε τότε πατήστε εδώ. Θα έχετε μάθει για εμένα μέσα από την ανάρτηση της alikatsa για το swag style μου. Αν και νομίζω πως δεν ντύνομαι και τόσο ωραία η alikatsa ξετρελάθηκε.. Τέσπα, πάμε να δούμε μερικά πράγματα για εμένα. Είμαι 13,5 και το αγαπημένο μου χρώμα είναι...όλα. Έχω πολλούς φίλους αλλά λίγοι από αυτούς είναι οι αληθινοί κολλητοί μου. Μου αρέσει να βγαίνω έξω με τις κολλητές μου, να αρθρογραφώ σε διάφορα blog (αλλά και στο δικό μου) και να δημιουργώ. Αν και δεν είμαι «αστέρι» στις καλλιτεχνείες προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για να ικανοποιώ πρώτα τον εαυτό μου και ύστερα όλους τους υπόλοιπους. Επίσης είμαι μία περήφανη παίκτρια του LoL ή αλλιώς League of Legends και δεν ντρέπομαι γι' αυτό επειδή οι περισσότεροι λένε ότι είναι αγορίστικο παιχνίδι αλλά κάνουν λάθος. Είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής και ομαδικότητας. Το συνιστώ σε όλες σας. Αλλά ας μην ξεφεύγω. Το θέμα που μου ανέθεσε η alikatsa είναι τα νέα του Stardoll. Θα προσπαθήσω να σας ικανοποιήσω όλες με τα θέματα που θα ανεβάζω αλλά θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι δεν θα μπορώ να γράφω συχνά εφόσον τα διαγωνίσματα είναι πολλά και θα πρέπει να ασχοληθώ και με το δικό μου blog. Πάντως θα γράφω τουλάχιστον μία φορά στις 3 ημέρες.


Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας αγαπώ όλες

Φιλάκια
eyaggelia01

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου