Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Συντροφιά με την xanthik..:)

Γεια σας..για να θυμηθούμε ξανά..είμαι η Κατερίνα και γράφω για το θέμα συνεντεύξεις,στο stardoll είμαι η bestkoukla03 και ζητώ συγγνώμη..τώρα έχω μια συνέντευξη από την πολύ όμορφη και φανταστική xanthik..:)

-Γεια σου,λοιπόν ας αρχίσουμε!Πες μας λίγα πράγματα για σένα:
-Ονομάζομαι Ξάνθη είμαι 16 και μένω στην Αθήνα,αγαπώ τα ψώνια,να σερφάρω στο ίντερνετ και να βγαίνω με τους φίλους μου,έχω ως χόμπυ το χορό,το διάβασμα κι όλα τα αθλήματα και σιχαίνομαι το πρωινό ξύπνημα:)

-Από πού έμαθες το stardoll?
-Από μια κοπέλα!

-Πόσους φίλους έχεις γνωρίσει και πώς?
-Αρκετούς,αλλά λίγοι είναι οι φίλοι οι υπόλοιποι είναι απλώς γνωστοί,τους περισσότερους τους έχω γνωρίσει σε τσατ ρουμ:)


-Θα μιλήσουμε λίγο για τους χάκερ..ποια είναι η γνώμη σου?
-Η χειρότερη,θα έπρεπε να ντρέπονται...το έχω βιώσει!

-Δεν θα ρωτήσω πως και γιατί..αλλά καταλαβαίνω..λοιπόν φτάσαμε στο τέλος...τι έχεις να πεις?
-Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη καταρχάς και εύχομαι σε όλους να περνάτε καλά και να 'στε προσεκτικοί με τους χάκερ:)Γεια σας:)

φωτογραφίες:




Φιλιάα♥
Κατερίνα♥







2 σχόλια:

  1. Γεια σας,

    Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που έχετε στην αίτησή μου για την εταιρική σχέση.

    Είμαι κύριε Lefer Francis Jean, χρηματοοικονομικός σύμβουλος σε μια ομάδα ιδιωτών επενδυτών που κατοικούν στο Κοτονού, στο Μπενίν.
    Οικονομικών συνεργάτες μου θα ήθελαν να επενδύσουν στις περιοχές κάτω από την γενική ακίνητα, ξενοδοχεία, βιομηχανία, χρηματοδότηση έργων λιγότερο πιθανό μέσα από τις σχέσεις σας και σας μυστικός. Επίσης, παρέχουμε δάνεια για όλους τους ανθρώπους με ανάγκη.

    Είμαστε ανοιχτοί στο διάλογο και τις επόμενες προτάσεις σχετικά με το μέρος σας.

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: leferfrancisjean@gmail.com

    Καλά για εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας αγαπητοί φίλοι. Έχω Αγαθόνικος Ανδρέα. Απλά μιλάτε για πιστωτικές προσφορές μας. agathonikos.andreas@gmail.com

    Με 8 χρόνια εμπειρία στον τομέα, τη δομή των προσωπικών δανείων που χορηγούν τα δάνεια που κυμαίνεται μεταξύ 1.000 ΕΥΡΩ 3.000.000 ΕΥΡΩ με ένα σχέδιο αποπληρωμής, σύμφωνα με την ικανότητά σας να σπουδάσουν. Πολύ αξιόπιστη και νόμιμη, παρακαλώ την καλοσύνη να επικοινωνήσετε μαζί μας αν έχετε ανάγκη. agathonikos.andreas@gmail.com
    Σας ευχαριστώ για να επικοινωνήσετε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή