Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Κακά νέα :/

Γεια σας 
Καιρό έχουμε να τα πούμε.Λοιπόν παιδιά όπως ξέρετε τώρα έχουμε σχολεία και δε θα γράφουμε τόσο πολύ όσο το καλοκαίρι.Λοιπόν σας είπα πώς θα γράφουμε το Σάββατο και κάποιες φορές την Κυριακή ειλικρινά προσπαθώ μα έχω πολλές δουλειές.Όπως παρατηρήσατε ούτε stardoll μπαίνουμε γιατί έχουμε πολλά διαβάσματα.Όμως μη φοβάστε θα είμαστε μαζί σας δε θα το κλείσουμε!

Πάμε τώρα να πούμε τα νέα μας!!


Επιτέλους Παρασκευή..τι εβδομάδα κι αυτή;Βαρέθηκα πολύ τώρα το σχολείο,είμαι πολύ κουρασμένη χθες στην τάξη παραλίγο να κοιμηθώ.Δεν ξέρω τι έχω πάθει τώρα τελευταία αλλά κοιμάμαι πολύ αργά γιατί βλέπω συνέχεια τηλεόραση ως αργά την νύχτα καθημερινά.Δεν πάει άλλο προσπαθώ να το σταματήσω μα δε μπορώ.Τώρα τελευταία δε βλέπω και πολύ καλά όλα θολά μπροστά μου!!!Έχω πονοκεφάλους μα επιτέλους αύριο είναι Σάββατο βόλτες με φίλους,ύπνος και πάνω απ'όλα stardoll!!

Πέστε μας και τα δικά σας νέα στα σχόλια αυτής της ανάρτησης!


Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου