Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ανακοίνωση!

Γεια σας παιδιά
Πρώτα απ'όλα θα ήθελα να σας πω πώς θέλουμε writer για δωρεάν πράγματα γιατί όλοι θέλουν δωρεάν πράγματα όσοι ενδιαφέρονται λένε το όνομα του stardoll τους στα σχόλια αυτής της ανάρτησης και επικοινωνούμε μαζί τους.


Τα πράγματα που θέλουμε για να γίνετε writer μας:

  1. Να ξέρετε να κάνετε PrintScreen
  2. Να έχετε eimail για να σας στείλουμε αίτηση
  3. Το κανονικό σας όνομα 
  4. Το όνομα σας στο stardoll
  5. Ηλικία
  6. Τέλος,αν έχετε εμπειρία από άλλα blogs

Ελπίζω να έχω πολλά σχόλια..!!!


Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa 




4 σχόλια:

  1. λοιπον θα ηθελα να γινω writer!ειναι το ονειρο μου!λοιπον στο stardoll με λενε fofaki.lol!εχω εμπειρια και ολα αυτα που ζητατε!επικοινονιστε μαζι μου για παραπανω στοιχεια!καντε μου αιτημα και στειλτε μου μυνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σας έχω στείλει μήνυμα και περιμένω να μπείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικα με δεχεστε ???fofaki.lol εχετε διαβασει το αλλο σχολιο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω να γίνω writer, ξέρω να κάνω PrtSc και έχω δικό μου blog (stardollmania-world.blogspot.com) και είμαι writer σε ένα (stardollmaniaks) το email μου είναι αυτό που βλέπεις το όνομά μου είναι Κωνσταντίνα και είμαι 12. Επίσης στο stardoll με λένε StarWebkinz1

    ΑπάντησηΔιαγραφή