Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Γεια σας,είμαι η καινούρια writer αυτού του υπέροχου blog Stardoll.its.my.life.Στο πρώτο μου άρθρο θα σας συστηθώ.Στο stardoll με λένε natali-dina και μου αρέσει γενικά να σχεδιάζω μαλλιά.Κιόλας πολύ μου έχουνε πει ότι πιάνουν τα χέρια μου.Μου αρέσει το μπάσκετ στο οποίο και πάω αλλά και η ρυθμική που πηγαίνω εδώ και 5 χρόνια.Επίσης θα ήθελα να πω ότι είμαι η writer,έτσι θα σας κάνω διάφορους Διαγωνισμούς,θα παίρνω συνεντεύξεις,θα σχολιάζουμε σουίτες ωραίες και γενικά θα λέμε διάφορα για το stardoll!Αυτά είχα να πω και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τις δύο ιδιοκτήτριες που μου δώσανε αυτήν την ευκαιρία.
                                                  Με αγάπη η writer του μπλογκ
                                                                      ~ natali-dina~

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου