Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Πρωινό ξύπνημα και σινεμά!!

Γεια σας
Πολύ καιρό έχουμε να τα πούμε!!Όπως είπε και η αδερφή μου η Αλίκη δε θα μπορούμε να γράφουμε και πολύ μα προσπαθούμε!!Ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη για όλα.Που δεν έγραφα =/

Τελοσπάντων,πάμε στα νέα μας!!



Σήμερα είναι Σάββατο μέρα που ξεκουραζόμαστε όλοι,που κοιμόμαστε ως αργά.Μα αυτό για εμένα σήμερα έγινε ακριβώς το αντίθετο.Ξέχασα να φύγω το ξυπνητήρι μου από τις 6:00 γιατί το είχα ρυθμισμένο για κάθε μέρα που είχαμε σχολείο.Αυτό έγινε σήμερα και τους ξύπνησα όλους.Μετά δε μπορούσα να κοιμηθώ,καταλάβατε;Δε πειράζει όμως η υπόλοιπη μου μέρα είμαι σίγουρη πώς θα είναι τέλεια γιατί θα πάω έξω με τις φίλες μου για σινεμά.Θα δούμε το grown ups 2 είναι αστείο.Έψαξα και βρήκα το trailer μου άρεσε πολύ.Επίσης ρώτησα και την αδερφή μου γιατί το είδε μου είπε πώς ήταν πολύ ωραίο.

Θέλετε να δείτε το trailer;


Τι λέτε ωραίο;Εμένα μου άρεσε πολύ σας το προτείνω να το δείτε και εσείς!!


Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alisfanny



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου