Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Συντροφιά με την hlianaDixie

    Γεια σας , αν με θυμάστε λέγομαι Κάτια και έχω πάρει το θέμα με τις συνεντεύξεις. Σήμερα μαζί μας είναι ένα απλό μέλος που είναι στο επίπεδο 25 και είναι 1 χρόνο μέλος , η hlianaDixie!!! 
Ας αρχίσουμε:


1)Πώς σε λένε και πόσο είσαι?
-Με λένε Ηλιάνα και είμαι 11 χρονών.

2)Σε ποια τάξη είσαι και πώς σου φαίνεται?
Πάω πέμπτη και μου φαίνεται εύκολη τάξη σχετικά.

3)Από πότε είσαι μέλος στο stardoll?
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά από το έτος 2012!

4)Ήξερες κάτι για το stardoll?Τι ?Τι δεν ήξερες?
Ήξερα να ντύνομαι,να αποθηκεύω και να ψωνίζω και δεν ήξερα όλα τα υπόλοιπα.

5)Πώς τα έμαθες?
Μερικά τα έμαθα από τις φίλες μου κι άλλα τα κατάλαβα από μόνη μου.

6) Τι άλλο θες να πεις?
Είμαι χαρούμενη που έκανα αυτήν την συνέντευξη και με ενόχλει ότι κάποια ίμο δεν με κάνουν φίλη!!!

Σε ευχαριστώ για την συνέντευξη!!
Εγώ ευχαριστώ και πέρασα πολύ καλά!!

Φωτογραφίες:

Η hlianaDixie για σήμερα είπε τα πιο καλά πράγματα, και δεν τελειώσαμε εδώ έρχονται κι άλλες συνεντεύξεις!!!

Φιλιά Κάτια
♥♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου