Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Συνέντευξη απ' την Stelakikili...

Γεια σας και πάλι..! Σήμερα μαζί μας είναι η Stelakikili η οποία θα μας δώσει μια συνέντευξη... Βρίσκεται στο level 39 και είναι royalty... Ας αρχίσουμε:

mrsagathy: Γεια σου..! Από 'τι ξέρουμε στο stardoll σε λένε stellakikili. Ποιο είναι το πραγματικό σου όνομα και ποια η ηλικία σου..;

Stelakikili: Γεια και σε εσένα!! Το πραγματικό μου όνομα είναι Στέλλα και είμαι 17 ετών!!

mrsagathy: Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το stardoll..; Σου σύστησε κάποιος αυτό το παιχνίδι.;

Stelakikili: Ασχολούμαι με το stardoll περίπου 4 χρόνια!! Το παιχνίδι μου το σύστησαν βέβαια οι φίλες μου και φυσικά το λάτρεψα!

mrsagathy: Τις πρώτες μέρες δημιουργίας του λογαριασμού σου, δυσκολεύτηκες να τον χηριστείς..;

 Stelakikili: Ναι να πω την αλήθεια δυσκολεύτηκα αρκετά πολύ στην αρχή αλλά τώρα είμαι εντάξει με αυτό το θέμα!!

mrsagathy: Έχεις σκεφτεί ποτέ να παρατήσεις το stardoll..;

 Stelakikili: Έχω σκεφτεί να παρατήσω το stardoll όμως δεν το έκανα επειδή είχα πολλούς φίλους και ένιωθα πιο καλά όταν ήμουν στο παιχνίδι!!

mrsagathy: Έχεις συναντήσει κάτι στο stardoll, που να σε στεναχωρίσει πολύ..;

 Stelakikili: Με στεναχωρούν πολύ τα μέλη τα οποία βρίζουν και "κλέβουν" λογαριασμούς από άλλους!!

mrsagathy: Θα ήθελες να αλλάξεις κάτι στο stardoll..; Αν ναι,γιατι..;

Stelakikili: Θα ήθελα να αλλάξω κάτι στο stardoll γιατί αν άλλαζαν μερικά μικρά ας πούμε προβλήματα θα μπορούσαν να έπαιζαν όλα τα μέλη με ευχαρίστηση!!!

mrsagathy: Πριν κλείσουμε,θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες μας..;

Stelakikili: Ναι! Θα ήθελα να τους πω πως κάποιες φορές τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα θέλουμε όμως δεν χρειάζεται να τα παρατάμε! Πιστεύω πως πρέπει να τα αλλάζουμε και να τα κάνουμε όπως θα θέλαμε!!

 Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλλα!
-Κι εγώ σ'ευχαριστώ για την συνέντευξη που μου πήρες!

Πάμε να δούμε μερικές φωτογραφίες:







 


Ήταν πραγματικά μια υπέροχη συνέντευξη..! Αλλά δεν τελειώνουμε εδώ. Έχουμε κι άλλες συνεντεύξεις!



mrsagathy...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου