Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Μαζί με την pinkeleni5...♥

Γεια σας..! Η pinkeleni5 ή αλλιώς Μαρία, θα μας χαρίσει μια συνέντευξη...! Ας αρχίσουμε:

-Γεια σου! Στο stardoll ονομάζεσαι pinkeleni5.. Ποιο είναι το πραγματικό σου όνομα και ποια η ηλικία σου.;

 -Γεια και σε 'σένα. Με λένε Μαρία και είμαι 15 χρονών.

- Πότε άρχισες να ασχολείσαι με το stardoll..; Ποιος σου πρότεινε αυτό το παιχνίδι..;

- Με το stardoll ασχολούμαι τουλάχιστον 3 χρόνια. Μου το πρότεινε μια φίλη μου και την ευχαριστώ πολύ γιατί χωρίς αυτήν δεν θα είχα φτάσει εδώ.

- Όταν άρχισες να παίζεις στο stardoll, δυσκολεύτηκες κάπου...;

- Στην αρχή, ναι, είχα δυσκολίες στο να συντονιστώ γιατί δεν ήξερα την χρήση του κάθε ενός. Είχα πάρα πολλές ερωτήσεις. Αλλά τώρα ξέρω το stardoll και με κλειστά τα μάτια.

- Έχεις σκεφτεί ποτέ να παρατήσεις το stardoll...;

- Να σου την αλήθεια, δεν το έχω σκεφτεί πολύ αλλά πιστεύω κάπου στα 2 με 3 χρόνια γιατί όσο μεγαλώνουν οι ηλικίες μεγαλώνουν και οι υποχρεώσεις.

- Έχει προκύψει κάτι στο stardoll που να σε στενοχωρίσει πολύ..;

- Όχι, δεν μου έχει προκύψει καμιά τέτοια περίπτωση.

- Τι θα ήθελες να αλλάξεις στο stardoll και γιατί..;

- Εμμ...δεν υπάρχει κάτι που θα ήθελα να αλλάξω .Πιστεύω οτι όλα είμαι μια χαρά.

 -Πριν κλείσουμε θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες μας..;

- Καταρχάς να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' εσένα Χριστίνα και σε όλους εσάς που διαβάζετε αυτή τη συνέντευξη! Τέλος, θα ήθελα να μοιραστώ την εξής συμβουλή: Nα είστε ο εαυτός σας. Όχι ότι έχει ο άλλος πρέπει να το αποκτήσουμε και μεις ,να είστε χαρούμενοι με ότι έχετε. Ευχαριστώ Χριστινάκι♥

-Κι εγώ σ'ευχαριστώ Μαρία...Ήταν μια ωραία συνέντευξη.!


Η δικιά σας...mrsagathy!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου