Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μαζί με την sokoro-kastro

 Γεια σας και πάλι σήμερα μαζί μας είναι για μια συνέντευξη ένα μέλος που είναι διάσημο,στο 82 επίπεδο και είναι royality!!!Είναι η sokoro-kastro!!
Ας αρχίσουμε:

Πώς σε λένε και πόσο είσαι?
-Γεια σας με λένε Έλενα και είμαι 16 .

Τι τάξη πας και πώς σου φαίνεται?
-Πηγαίνω 2α λυκείου και μου φαίνεται δύσκολη.

Από πότε είσαι μέλος ?
-Από τις αρχές του 2012.

Όταν έγινες μέλος τι ήξερες και τι δεν ήξερες?
-Ήξερα ότι είναι ένα πολύ ωραίο παιχνίδι για κορίτσια αλλά και για αγόρια που μπορούσες να αποκτήσεις φίλη,λεφτά και πολλά ρούχα σπάνια.Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι δεν θα κολλούσα ποτέ μου τόσο πολύ σε ένα παιχνίδι,αλλά σε αυτό κι όμως έγινε.

Τι μισείς και τι αγαπάς?
-Μισώ πλέον τις τιμές που βάζουν στα νέα καταστήματα...και μισώ τις fakedolls που σχολιάζουν πάντοτε αρνητικά ...Αγαπώ την δημιουργικότητα και την συντροφιά των φίλων τα πάρτυ!!

Ποιες φίλες είχες από την αρχή του παιχνιδιού?
-Από την άρχη του παιχνιδιού είχα και έχω ακόμη την BrendaDivinas19 και την CoolEvoula κυρίως αυτές τις δύο αλλά κι άλλες πολλές.

Τι άλλο έχεις να προσθέσεις?
Έχω να προσθέσω καλή ή δημιουργικότητα και καλά όλα αυτά που έχει το stardoll...Αλλά προσέξτε να μην κολλήσετε κι εσείς και βάζετε χρήματα ασταμάτητα για να αγοράσετε εικονικά ρούχα ενώ μπορείτε με αυτά τα λεφτά να κάνετε κάτι πιο διασκεδαστικό...άσχετα ότι υπάρχουν άλλοι τρόποι να αγοράσετε ωραία ρούχα!!

Φωτογραφίες:
 

Τι ωραία συνέντευξη , την απόλαυσα και τώρα γεια σας φίλοι μου τα λέμε!

Κάτια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου