Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

παιχνίδι2ο



Μάζεψα τα πράγματά μου αφού δεν μπορείς
και τον χρόνο σου θες να σκεφτείς.
Σε βαλίτσες τα όνειρα, αφού προσπαθείς
μέσα σου να τα βρεις.
Μα το κλειδί του σπιτιού δε μου ζήτησες
και είπα να σ' επισκεφτώ...

Όνειρο ζω... Μη με ξυπνάτε!
Αφήστε με να το ζήσω κι αυτό!
Στη δική του αγκαλιά να κοιμάται
κι εγώ στις μύτες να αποχωρώ... (χ2)

Μάζεψα τα όνειρά μου αφού δεν μπορείς
και τον χρόνο σου θες να σκεφτείς.
Σε βαλίτσες τα πράγματά, αφού προσπαθείς
μέσα σου να τα βρεις.
Μα το κλειδί της καρδιάς δε μου ζήτησες
και είπα να σ' εμπιστευτώ...

Όνειρο ζω... Μη με ξυπνάτε!
Αφήστε με να το ζήσω κι αυτό!
Στη δική του αγκαλιά να κοιμάται
κι εγώ στις μύτες να αποχωρώ... (χ2)

Μα το κλειδί της καρδιάς δε μου ζήτησες
και είπα να σ' εμπιστευτώ...

Όνειρο ζω... Μη με ξυπνάτε!
Αφήστε με να το ζήσω κι αυτό!
Στη δική του αγκαλιά να κοιμάται
κι εγώ στις μύτες να αποχωρώ... (χ2)


________________________________________________________________________





Για να δούμε ποιος/ποια θα βρεί  αυτό το τραγούδι!!Καλή τύχη!



Αυτά για τώρα,

Φιλάκια,SteLakI155χχχ




2 σχόλια: