Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Μαλλιά

Γεια σας.. σήμερα αποφάσησα να σας δείξω μερικά stardesign μαλλιά που έχω φτιάξει με κόπο εγώ και θα σας πω τις τιμές και αν θέλετε να μου πείτε στο stardoll μου να σας τα φτιάξω.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
1.δεν αλλάζω τιμές
2.τα παραγγέλνετε και τα πέρνεται δεν τα αγωράζω άσκοπα

Αυτά ευχαριστώ.

πάμε να δούμε τα μαλλιά και τις τιμές:


(1)Ξανθά μαλλιά 55 stardollars:

(2)Καρέ καφέ μαλλιά 55 stardollars:

(3)Καφέ σγουρά μαλλιά 50 stardollars:

(4)Ξανθή κοτσίδα 20 stardollars:

(5)Mαύρα μαλλιά 45 stardollars:

Αυτά λοιπόν κορίτσια!Ελπίζω να σας άρεσαν.Αν θέλετε μου λέτε στο guestbook μου αν θέλετε να τα αγοράσετε.Ευχαριστώ πολλά φιλάκια,τα λέμε rebekka_rocky!


3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραία αλλά είναι και πολύ ακριβά!Μπράβο σου πάντως πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννα μου έχεις απόλυτο δίκιο!Είναι πολύ ακριβά όμως αξίζουνε τον κόπο!!

      Διαγραφή
  2. κόριτσια ετσι νομίζετε ξέρετε πόσο τα αγωράζω εγώ ??
    οι τιμές είναι λογικές γιατί θέλω και κέρδος και ο κόπος μου?? δεν είναι τζάμπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή