Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Επιλογή της ημέρας 28/7

Γεια σας ♥
είπα σήμερα να ασχοληθούμε με την επιλογή της ημέρας μιας και δεν ασχοληθήκαμε ποτέ!Σήμερα λοιπόν η επιλογή της ημέρας είναι ένα χαριτωμένο Chihuahua σκυλάκι!Πάμε να το δούμε λοιπόν:

Τι γνώμη έχετε για αυτό το αξιολάτρευτο σκυλάκι;Εμένα μου άρεσε πολύ και ελπίζω το ίδιο και για εσάς!Όπως βλέπετε η σημερινή επιλογή της ημέρας είναι από το Yacht Club το μαγαζί για την νέα σουίτα YACHT.Λοιπόν τι γνώμες έχετε για αυτό;

Ιδέα:
Εγώ και η αδερφή μου σκεφτήκαμε να είμαι υπεύθυνη για την επιλογή της ημέρας.Θα γράφω την επιλογή της ημέρας που κάνει το stardoll και θα έχουμε μαζί με την επιλογή του stardoll την δική επιλογή του stardoll its my life!Θα την επιλέγω εγώ και θα σας την δημοσιεύω εδώ.

Κανόνες για την δική μας επιλογή ημέρας:
Η δική επιλογή της ημέρας του stardoll its my life θα είναι ότι δήποτε!Τσάντες,μαλλιά,πράγματα από το starbazzar,κοσμήματα και ρούχα!

Σε τι χρησιμεύει η επιλογή του blog;
Η δική μας επιλογή θα δημιουργείτε για εσάς.Αυτές οι επιλογές που κάνουμε είναι για να πέρνετε πιο πολλές ιδέες και να την ταιριάζετε με την κανονική επιλογή της ημέρας.Εμείς λοιπόν θα διαλέγουμε ένα ρούχο ή κάτι άλλο που θα ταιριάζει με την κανονική επιλογή.

Και λοιπόν η δική μας επιλογή της ημέρας είναι τα υπέροχα μαλλιά από το Tress up που λέγονται Summer Ombre!Πάμε να τα δούμε:
Εμένα πρωσοπικά μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά τα μαλλιά γι'αυτό και τα φοράω στην MeDoll μου.Πυστεύω πώς θα ήτανε ωραία αν τα βάζαμε με το σκυλάκι θα ταιριάζανε πάρα πολύ.

Υ.Γ:Κάποιες μέρες δεν θα γράφω για επιλογές της ημέρας για πρωσοπικούς λόγους.

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alisfanny





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου