Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Συνέντευξη από sellybarbie2 (νικήτρια όμορφη του μήνα)

Γεια σας :)
ήρθε η συνέντευξη από την αγαπημένη μας sellybarbie2!!!Πάμε να δούμε 6 ερωτήσεις κι απαντήσεις από αυτή:
1.Πως ξεκίνησες να παίζεις stardoll;
1. Το stardoll βασικά μου το είχε δείξει παλιά η αδελφή μου και μου άρεσε αρκετά. Μετά από καιρό όμως, εντελώς τυχαία, το βρήκα σε μία σελίδα σαν διαφήμιση. Από τότε ξεκίνησα να το παίζω, και η αλήθεια είναι πως είμαι πολύ ευχαριστημένη με την πορεία μου. Στην συνέχεια το έδειξα και στις φίλες μου ώστε να γίνουν κι αυτές μέλη. Τώρα είμαστε μία μεγάλη παρέα και συνέχεια διασκεδάζουμε σε πάρτι.


2.Πως ξεκίνησες να γίνεσαι superstar; Πιστεύεις ότι αξίζει;Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα;
Η αλήθεια είναι πως έγινα αρκετά νωρίς superstar. Τότε δεν υπήρχαν επίπεδα, οπότε δεν θυμάμαι καλά. Το ανακάλυψα όταν είδα κι άλλα κορίτσια να έχουν ένα χρυσό αστεράκι και στην συνέχεια παρακάλεσα τους γονείς μου να πληρώσω για να πάρω κι εγώ μία συνδρομή superstar. Με τον ανάλογο τρόπο έγινα και royalty. Θεωρώ πως σε ένα εικονικό κόσμο, σαν το stardoll, δεν αξίζει να δίνουμε ούτε 1 ευρώ, ίσως εμείς να το βλέπουμε πολύτιμο και λαμπερό, αλλά σκεφτήτε πως δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά. Υπάρχει μόνο στο διαδίκτυο. Τα πλεονεκτήματα του να γίνεσαι superstar νομίζω όλοι τα γνωρίζουμε, παίρνουμε περισσότερα stardollars, μπορούμε να πουλάμε στο starbazzar, να κάνουμε πάρτι και πολλά ακόμα. Βασικά σε κάνει πιο λαμπερή, πιο διάσημη. Σου χαρίζει φήμη και κάνει πιο διασκεδαστικό τον κόσμο του stardoll. Βέβαια ας μην ξεχνάμε πως όλα αυτά γίνονται μόνο σε ένα παιχνίδι. Αντιθέτως τα μειονεκτήματα του να γίνεσαι superstar είναι η οικονομική επιβάρυνση των γονιών σου, γιατί σκέψου πως με αυτά τα χρήματα θα σου αγόραζαν κάτι που θα το είχες σε ολόκληρη σου την ζωή, και όχι μέσα σε ένα παιχνίδι χωρίς κανένα νόημα. Επιπλέον είναι τρομερά εθιστικό, πληρώνεις μία φορά και στην συνέχεια θες ξανά και ξανά. Κάτι ακόμα είναι πως πολλές φορές είναι αρκετά επικίνδυνο. Παράδειγμα αποτελούν κάποιες φίλες μου, οι οποίες ξεκίνησαν να πληρώνουν αλλά στην συνέχεια η αγορά σταμάτησε, και τις χρέωσε 8 ευρώ, ενώ δεν πήραν ούτε τα stardollars αλλά ούτε και την συνδρομή superstar.




3.Ποια η σχέση σου με τους φίλους στο παιχνίδι;
Έχω κάνει πάρα πολλούς φίλους στο παιχνίδι και είναι όλοι τόσο καλοί. Πιστεύω πως έχω καλή σχέση με τις φιλίες στο παιχνίδι, και τα άτομα που γνώρισα δεν θα τα ξεχάσω ποτέ! Επικοινωνώ με τόσα πολλά άτομα που δεν έχω χρόνο για να ασχοληθώ με την κούκλα μου. Γενικά νιώθω πως είναι καλό πράγμα να κάνουμε νέους φίλους στο παιχνίδι αυτό γιατί σε κάνει πιο επικοινωνιακό και σου δίνει μαθήματα ζωής.
Παρόλα τα πλεονεκτήματα αυτά πρέπει να προσέχουμε και να τα κάνουμε όλα αυτά με μέτρο, δηλαδή χωρίς φωτογραφίες και περισσότερα από όσα πρέπει στοιχεία.




4.Σχετικά με εσένα
Το όνομα μου είναι Ειρήνη και είμαι 14 ετών. Τα μαλλιά μου είναι καστανά και έχω και πράσινα μάτια. Είμαι μέτρια στο ύψος και αρκετά λεπτή. Γενικά νομίζω πως στο προηγούμενο style που είχα στην κούκλα μου (με τα ίσια μακριά μαλλιά από το επίπεδο 46) έμοιαζε αρκετά η κούκλα μου με εμένα (εκτός από το χρώμα των μαλλιών).



5.Ασχολείσε με....
Τα χόμπι μου είναι η ζωγραφική και η λογοτεχνία. Βασικά τρελαίνομαι να διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία. Μου αρέσει επίσης να παίζω stardoll, να βγαίνω έξω με τις φίλες γιατί πάντα περνάμε τέλεια και να γράφω στο blog μου. Επιπλέον μου αρέσει πολύ να ακούω μουσική και να παρακολουθώ κάποιες συγκεκριμένες σειρές.


6.Ένα μύνημα προς εμάς!
Βασικά σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτή την υπέροχη συνέντευξη. Πρώτα θέλω να σας πω ότι δεν πρέπει να τα δίνετε όλα σε ένα εικονικό παιχνίδι όπως και το stardoll, αφοσιωθείτε στην πραγματική σας και μόνο ζωή. Κάτι άλλο που θέλω να σας πω και θα σας βοηθήσει στην ζωή σας είναι ότι ποτέ δεν πρέπει να παρατάς τα όνειρα σου, ποτέ δεν ξέρεις πόσο κοντά είσαι στο να το πραγματοποιήσεις.
Ευχαριστώ για όλα ♥


Αυτά από την πολυαγαπημένη μας μια και μοναδική sellybarbie2!!Ελπίζω να σας άρεσε!!

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alisfanny



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου