Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Τι πράγματα είναι αυτά;

Γεια σας
τώρα τελευταία στο stardoll γείνονται πολλά επικύνδινα πράγματα για αυτό να προσέχετε!Καθώς ήμουν στην σουίτα μου και άλλαζα ρούχα της MeDoll μου και ξαφνικά μου ήρθε ένα όνομα να αναζητήσω στην αναζητηση που μου είπε μια φίλη ότιι έχει και είναι δικιά της και έγραψα petroulaki επειδή μου είπα ότι έτσι την λένε.Αλλά φαίνετε πώς το έγραψα λάθος και έγραψα ένα άλλο πράγμα που δεν μπορώ να το πώ γιατί είναι πολύ κακιά λέξη.Και απο περιέργια πάτησα πάνω στην κούκλα!Και δείτε το όνομα της και εκείνη:
Τι πράγματα είναι αυτά;Θέε και κύριε!!Δεν θα δίξω το guestbook γιατί έχει και παιδιά!!Όμως θα σας δίξω τι χαζομάρα έκανε αυτή η κοπελιά!Είμαι σίγουρη πώς έκανε Fake Dolls και έγραφε στο guestbook της κακά πράγματα που δεν μπορώ να τα πώ,και μετά απαντούσε!Καταλάβατε τι έκανε;Μίλαγε μόνη της αυτό έκανε!Επίσης να σας δίξω και μια άλλη MeDoll που σίγουρα αυτή την έκανα αρά αυτή που θα σας δίξω είναι Fake Doll:
Tι πράγματα είναι αυτά;Ελπίζω να μην τα διαβάζουνε αυτά παιδιά γιατί εμένα θα φταίνε.Εγώ δεν τα έβαλα για να δούν τα παιδιά έτσι λέξεις και να τις λένε.Εγώ το έβαλα για να σας ειδοποιήσω να προσέχετε τον λογαριασμό σας!!!Προσέχετε παρα πολύ!!!

Αυτά για τώρα,
Τα λέμε,alikatsa




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου