Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Dianna Agron Inspired Looks...

Γεια σας
Παιδιά η αδερφή μου σήμερα Πέμπτη 11/7 δεν θα γράψει γιατί ο ηλεκτρονικός υπολογιστής κάτι έπαθε και δεν δίνω τον δικό μου!Τέλοσπαντων πάμε στο θέμα μας,έφτασαν και τα άλλα μακιγιάζ μετά από τόσα που έιχαμε!Πάμε να τα δούμε:
"Emmy Awards" 2010
Τι λέτε ωραίο;Εμένα πρωσοπικά μου αρέσει!Πόσα από τα πέντε βάζετε;Εγώ 5/5 και θα το πώ ποιο κάτω γιατί!

Ας το συζητήσουμε λίγο μαζί:
Πιο πάνω έγραψα πώς έβαλα 5/5 και είπα πώς θα το πώ εδώ.Λοιπόν έβαλα 5/5 γιατί προσπάθησα και το έστειλα σε φίλες μου και τους άρεσε πολύ!Λοιπόν μπαίνουμε στο θέμα μας!Τα μαλλιά της Dianna δεν είναι ακριβώς όπως τα έχει η MeDoll αλλά μοιάζουνε.Επίσης σκουλαρίκια δεν έβαλα γιατί δεν τα είχε το stardoll.Όσο για το eyeliner δεν είναι καθόλου το ίδιο της Dianna είναι πιο σκούρο μαύρο αλλά μόνο 'ενα μαύρο eyeliner έχει το stardoll και αυτό έβαλα!
                            "Golden Globe" Awards 2011
Τι λέτε ωραίο;Κι αυτό μου αρέσει!Σ'αυτό το μακιγιάζ πόσα από τα 5 του βάζετε;

Ας το συζητήσουμε λίγο μαζί:
Τα μαλλιά δεν μοιάζουνε και πολύ αλλά το μακιγιάζ δεν μπορείς να πείς,είναι σχεδόν το ίδιο.Λοιπόν τα υπόλοιπα είναι όλα ίδια εκτός από τα σκουλαρίκια που έχει η Dianna δεν τα έχει το Stardoll αλλά ούτε και το άσπρο λαστιχάκι που φοράεί.
"Screen Actors Guild" (SAG) Awards 2011
Τι λέτε ωραίο;Κι αυτό μου αρέσει πάρα πολύ!Αυτού του μακιγιάζ πόσα από τα 5 του βάζετε;

Ας το συζητήσουμε λίγο μαζί:
Είναι όλα ίδια απλά το χρώμα των μαλλιών της Dianna είναι ξανθό ενώ της MeDoll είναι καφέ μοιάζουνε λίγο με ξανθά όμως!Τα υπόλοιπα είναι ίδια!Έτσι;


"Grammy" Awards 2011
Τι λέτε ωραίο;Αυτό είναι το αγαπημένο μου απο όλα!Πόσα από τα 5 του βάζετε;

Ας το συζητήσουμε λίγο μαζί:
Τα σκουλαρίκια δεν υπάρχουνε στο stardoll και έτσι δεν έβαλα καθόλου.Όσο για το μολύβι έβαλα λίγο πολύ αλλά σχεδόν είναι το ίδιο με την Dianna!

Δεν ξέρεις ποια είναι η Dianna Agron;Λοιπόν μάθε τώρα:
Η Dianna δεν είναι μόνο ηθοποιός, αλλά και τραγουδίστρι, παραγωγός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος. Η Dianna είναι η πιό γνωστή για την απεικόνισή της Quinn Fabray στο Glee τηλεοπτική σειρά. Έχει χορό από  τριών ετών.Η Dianna επιλέχθηκε από τους ανθρώπους να είναι μέρος της πιο όμορφες του 2010.Χρονολογείται από τον Alex Pettyfer, αφού συσταθεί από τον διευθυντή τους για την ταινία "I Am Number Four".

Λοιπόν τώρα ξέρεις ποια έιναι η Dianna Agron!Ελπίζω να σας άρεσαν όλα τα μακιγιάζ!!



Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου