Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Selena Gomez "Love You Like A Love Song" Inspired Look- Look One

Γεια σας
Σήμερα έχουμε ένα ωραίο μακιγιάζ που το έφτιαξα εγώ σε graphic.Είναι για την Selena Gomez.Για πάμε να το δούμε:

Λοιπόν τι λέτε,σας αρέσει;Η Έλενα μου είπε πώς είναι ωραίο αλλά η Selena έχει λίγο άσπρο μολύβι στις άκριες των ματιών και εγώ στην MeDoll έβαλα αλλά όχι πολύ και έτσι δεν φαίνετε τόσο πολύ όσο φαίνετε πάνω στην Selena.

Ας το συζητήσουμε λίγο μαζί:
Οι μικρές λεπτομεριούλες δεν είναι αναγκαίο να τις έβαλα.Ασπούμε κοσμήματα δεν είναι αναγκαίο.Δεν έβαλα γιατί ήθελα να το δείτε χώρις κοσμήματα.Να το δείτε μόνο του και να πείτε αν είναι παρόμοια μεταξύ τους.Λοιπόν θέλετε να κάνω κι άλλα έτσι;Όποιος θέλει μπορεί να μου το πεί στα σχόλια ή στο chat του blog.Εμένα πρωσοπικά δεν με πειράζει αν θα κάνω ή όχι,αλλα μου αρέσει να κάνω έτσι makeup.Οπότε αν κάποιος θέλει να συνεχίσω να κάνω έτσι εικόνες,πολύ ευχαριστώς να μου το πεί και θα συνεχίσω!

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου