Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Μία συνέντευξη από'μένα σε εμένα!!!

Γεια σας ♥
Είδατε τον τίτλο και παραξενευτήκατε;Λοιπόν αν δεν καταλάβατε τι σημαίνει θα σας εξηγήσω τώρα.Σκέφτηκα να πάρω μια συνέντευξη στον εαυτό μου πού να έχει ερωτήσεις για το blog.Πώς το ξεκίνησα κ.τ.λ.Επειδή όμως δεν έχω κανένα να μου πάρει αυτή την συνέντευξη σκέφτηκα να την κάνω μόνη μου!Με 3 μόνο ερωτησούλες.Λοιπόν αρχίζουμε.

1.Πώς άρχησες αυτό το blog και με ποια εντύπωση γι'αυτό;
Αυτό το blog το δημιούργησε η αδερφή μου.Μετά από λίγο καιρό της πρότεινα να το μοιραστούμε μαζί.Έτσι άρχησα να έχω ποιο πολλές ιδέες και να γράφω περισσότερο.Εγώ και η αδερφή μου είχαμε την εντύπωση πώς δεν θα γινόταν τόσο γνωστό το blog και έτσι σταματήσαμε να γράφουμε για ένα διάστημα.Μετά σκεφτήκαμε να διαφημήσουμε λίγο το blog με διάφορους τρόπους και έγινε γνωστό.Με πιο πολλά μέλη,με πιο πολλούς επισκέπτες,και πιο πολλούς writers!Αυτό ονειρευόμασταν από εκείνο τον καιρό και αυτό έγινε.Τώρα ονειρευόμαστε να λειτουργήσει για πολλά χρόνια και να είναι στην κορυφή!

2.Όταν έκανες την πρώτη σου ανάρτηση τι σκέφτηκες;
Όταν άρχησα να γράφω ένιωσα μία πολύ μεγάλη χαρά μέσα μου.Γνωρήστηκα με την παρέα του stardoll its my life και μετά συνήθησα να ξυπνάω και να γράφω όλες μου τις ιδέες που σκεφτόμουν την νύχτα.Γιατί όταν έπεφτα στο κρεβάτι μου,μου έρχονταν πολλές ιδέες για το blog και την άλλη μέρα που σηκονόμουν έκανα τα πάντα για να γίνει καλύτερο με όλες τις ιδέες μου.

3.Τελευταία,θα θέλαμε να μας πεις τι θα έκανες αν κάποια μέρα άφηνες το blog χωρίς κανένα επισκέπτη και χωρίς να γράφεις;
Λοιπόν αυτό δεν νομίζω να γίνει ποτέ εκτός κι αν μεγαλώσω και τα παρατήσω όλα.Θα στεναχοριώμουν που θα άφηνα αυτό το πανέμορφο blog γιατί αυτό είναι η μισή μου μέρα.Είμαι την μισή μου μέρα εδώ πέρα γράφωντας αναρτήσεις και άλλα.Ίσως αυτό γίνει όταν ανοίξουν τα σχολεία και θα έχω πολλά φροντηστίρια.

Ευχαριστώ όσους είδαν τι σημαίνει αυτό το blog για εμένα

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου