Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Νέο graphic και Lana Del Rey

Γεια σας ♥
Έκανα ένα νέο graphic και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.Λοιπόν δείτε το:
                                      
Τι λέτε είναι ωραίο;Ελπίζω να σας άρεσε!!Πάμε να δούμε και την μουσικούλα που μ'άρεσε πάρα πολύ.


Είναι καταπληκτικό!!!!Εσάς σας αρέσει;Εμένα πρωσοπικά μ'αρέσει πολύ η Lana Del Rey!Το ξέρατε πώς το κανονικό της όνομα είναι Eλίζαμπεθ;Εγώ το έψαξα και το έμαθα.Επίσης είδα και το homemade όπου η αγαπημένη μας Μαίρη με την καταπληκτική εκπομπή της έκανε ένα αφιερώμα για την Lana Del Rey που θα ερχόταν στην Αθήνα.Δείτε:
Επίσης ήθελα να δώ και πώς ήτανε στην συναυλία.Εννοώ πώς ήτανε ντυμένη.Πάμε να δούμε πώς ήταν ντυμένη στην συναυλία που έδωσε στην Αθήνα:

Εσάς σας άρεσε το φόρεμα της;Εμένα μου άρεσε πολύ.Το φόρεμα αυτό είναι κάπως μίνι και από πάνω είναι μακρομάνικο.Δυστιχώς οι αντιδράσεις κάποιοων Ελλήνων ήταν πολύ άσχημες.Δηλαδή εννοώ πώς την σχολιάζανε πολύ προσβλητικά.Είδα και κάποια βιντεάκια για το πώς ήτανε στην συναυλία.Γιατί όπως είδατε επάνω στο homemade η Μαίρη μας είπε πώς η Lana δεν τα πάει και πολύ καλά στα lives.Όμως σ'αυτό που μας έδειξε η Μαίρη ήτανε μια χαρά η φωνή της Lana.Πάμε να δούμε και πώς ήτανε η φωνή της στην Αθήνα:
Aυτό το τραγούδι είναι ένα από τα άλλα που μ'αρέσουν πάρα πολύ.Λέγεται Video Games.Είναι τέλειο!!!

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μας θέμα.

Αυτά για τώρα,
ΦΙλάκια,alikatsa







1 σχόλιο:

  1. Καλά εγώ πήγα!!Στην lana!!Μου έγραψε πάνω στην φωτογραφία μου!Δεν το πυστεύω!!!Ήτανε τέλεια.Το πρώτο τραγούδι που είπε ήταν το Cola!

    ΑπάντησηΔιαγραφή