Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη από την xouftisstardoll

1.Γεια σου!Πες μας λίγα πράγματα για εσένα!
 Γειά!Στο stardoll με λένε xouftisstardoll.Είμαι 16 χρονών και είμαι μέλος από το 2011...Περίπου 3 χρόνια...Μου αρέσει να παίζω γιατί έτσι χαλαρώνω...Μένω στον υπέροχο Βόλο άλλα είμαι από την όμορφη Θεσσαλονίκη!
2.Ποιο είναι το style σου στο stardoll και ποια medoll θαυμάζεις;
 Το style μου είναι λίγο τρελό αλλά και χαρούμενο...Μου αρέσει πολύ να αυτοσχεδιάζω και να κάνω διάφορα style στην κούκλα μου ...Δεν θαυμάζω ιδιαίτερα κάποια medoll ...Προσπαθώ να είμαι εγώ το πρότυπο της κούκλας μου.
3.Πως ανακαλυψες το stardoll;
Η αλήθεια είναι ότι το stardoll μου το έμαθε η μεγαλύτερη αδερφή μου...αν και αυτή δεν ασχολήθηκε πολύ εγω προσπάθησα και έζησα αξέχαστες στιγμές μέχρι που από superstar δεν πρόλαβα να καταλάβω πως έγινα royalty.
4.Πώς περνας τον ελεύθερό σου χρόνο στο stardoll;
 Ντύνω,μακιγιάρω και στολίζω κούκλες...επισκέπτομαι medolls ...φτιάχνω κοσμήματα,μαλλιά, ρούχα, αντικείμενα ...πάω σε πάρτυ....κάνω τα ΠΑΝΤΑ
5.Έχεις κάπιο κρυφό ταλέντο στο stardoll;
 Ξέρω να κάνω πολλά πράγματα...αλλά δεν ξέρω άμα είμαι ταλέντο...αυτό θα το κρίνετε εσείς...♥♥♥
6.Γιατί σου αρέσει το stardoll;
 Γιατί έχω φτάσει σε ένα πολύ μεγάλο επίπεδο και δεν μπορώ να πω"τα παρατάω"...έχω ζήσει υπέροχα πράγματα εδώ...πολλά από αυτά μπορεί να έχουν χαθεί πλέον αλλά τόσο καιρό εδώ έχω αγαπήσει πολύ το stardoll♥
7.Έχεις βγει ποτέ ncg ή cg;
 Όχι αλλά όταν ο βάλω σκοπό θα κινήσω Γη και ουρανό για να βγω...άλλωστε αυτό ειναι το όνειρο όλων μας.
8.Τι σ 'αρέσει στο stardoll και τι όχι;
 Τώρα δεν θυμάμαι τι μου αρέσει...τα κυριότερα που μου άρεσαν έχουν γίνει καπνός...έφυγαν...καταργήθηκαν ...αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι κάποιες medolls φτιάχνουν λογαριασμούς μόνο για να κάνουν γελοία πράγματα...και μετά παρατάνε τον λογαριασμό...επίσης δεν μου αρέσει που πλέον κάποιοι έχουν stardoll μόνο και μόνο για να λένε να τους ψηφίσουν και τα διάφορα...την εποχή που έκανα το stardoll μου όλα ήταν μαγικά!
9.Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες μας;
 Να διασκεδάσουν στο stardoll που όλοι αγαπάμε ...να μη τα βάζουν κάτω και να είναι χαρούμενοι...!!! Όποιος θέλει να με γνωρίσει καλύτερα ας μου κάνει αίτημα φιλίας...ελπίζω να τα ξαναπούμε...mrsagathy ευχαριστώ πολύ για αυτή την όμορφη συζήτηση που κάναμε...καλή συνέχεια σε αυτό το υπέροχο blog ...!!!
Και εγώ χάρηκα που τα ήπαμε.!Θέλω να σε ευχαριστήσω που προσφέρθηκες να μας χαρίσεις αυτή τη συνέντευξη!

Αυτά για τώρα,
Πολλά φιλάκια,Mrsagathy
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου