Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη απο την prettystarReal♥♥♥


1.Πες μας λίγα πράγματα για 'σενα...
 Γειά σας!Με λένε Αφροδίτη είμαι 14 ετών και μένω στη Θεσσαλονίκη.Στον ελεύθερο μου χρόνο μού αρέσει να ακούω μουσική και να βγαίνω βόλτες με τις φίλες μου.
2.Πώς γνώρισες το stardoll;
Μια φίλη μου,μού είπε γι'αυτό το παιχνίδι!Μου έδειξε κάποια πράγματα σχετικά με το παιχνίδι οτι έχει να κάνει με τη μόδα!Και οτι γνωρίζεις και άλλα άτομα.Μου φάνηκε πολύ ωραίο και έτσι έφτιαξα την κούκλα μου.
3.Πόσο καιρό παίζεις stardoll;
 Έχω κλείσει 1 χρόνο.
4.Έχεις κάποιο κρυφό ταλέντο στο stardoll;
 Όχι δεν νομίζω ή μάλλον δεν το έχω βρει ακόμα
5.Πως περνάς τον ελεύθερό σου χρόνο στο stardoll;
Μου αρέσει να πηγαίνω σε πάρτι με τους φίλους μου.
6.Έχεις βγει ποτέ Covergirl ή National Covergirl;
Όχι.Και ούτε θα ήθελα να βγω!Καθημερινά πολλά κορίτσια και αγόρια τρέχουν για να πάρουν ένα βραβείο.Και πιστεύω πως αυτό το βραβείο δεν αξίζει!Απλώς αποκτάς λίγη φήμη.
7.Ποια πιστεύεις είναι η διαφορα ss & non ss;
 Δεν έχουν πολλές διαφορές.Απλά δεν μπορείς να βαλεις μαλλιά σσ,να πληρώνεις για να κάνεις πάρτι όταν είσαι νον σσ και να μην μπορείς να ξεκλειδώνεις πολλά δωμάτια!Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι μερικές από τις σσ δεν θέλουν να έχουν φίλεσ νον σσ!Αυτό δεν είναι και τόσο ωραίο
8.Τι σου αρέσει στο stardoll και τι όχι;
Είναι ενα πολύ ωραίο παιχνίδι!Μου αρέσουν πολλά πράγματα εδώ!Είναι ένα παιχνίδι που σε πάει στον κόσμο της μόδας!Το κακό είναι ότι πορώνεσε και μετά δεν ξεκολλάς.Πρέπει να πληρώνεις πολλά λεφτά για να γίνεις σσ!
9.Πες μας 5 πράγματα που θες να αλλάξεις στο stardoll...
Όταν κάποια μέλη περνάνε κάποιο επίπεδο για λίγο χρονικό διάστημα να γίνονται σσ,να μην αλλάζει συνέχεια το  stardoll και να μην υπάρχουνε μέλοι που να βρίζουνε.Αυτά έχω να πω δεν θέλω τίποτα άλλο απο το stardoll γιατί πιστεύω πως είναι αρκετα καλό.
10.Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες μας;
Ναι.Το  stardoll όταν πορωνόμαστε και το έχουμε συνέχεια έννοια γίνεται τρόπος ζωής.Ξέρω κορίτσια που παρατάνε τις φίλεσ τους και τις βόλτες για να είναι μπροστά σε μια οθόνη.Ωραίο το παιχνίδι αλλά καταντάει αρρώστια...
  Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την preetystarReal που προσφέρθηκε να μας δώσει αυτή την καταπληκτική συνέντευξη!


Αυτά για τώρα,
Πολλά φιλάκια,mrsagathy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου