Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη από την mamy.Demetra

Γεια σας ♥
Όπως ξέρετε όλοι η mamy.Demetra κέρδησε τον διαγωνισμό και πήραμε μια συνέντευξη από αυτή.Πάμε να την δούμε:

1) Γειά σου, πες μας μερικά πράγματα για σένα ;)
Με λένε Ζωή-Άννα. Είμαι 17.5 χρωνών 1 σεπτεμβρίου πάω 18. Ζω στην Σαντορίνη, Ελλάδα.




2) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο στο stardoll και γιατί;
Μέσα στο stardoll έχω την ευκερεία να δείξω τις ικανότητές μου. Λατρεύω την μόδα και κυρίως του διασήμους. Επήσης θέλω να κάνω φίλους, να γνωρίζω ανθρώπους. Αγαπώ το stardoll γιατί είναι μία ευκερεία να περνάς καλά διαδυκτιακά.




3) Τι γνώμη έχεις για τις fake dolls που κυκλοφορουν στο stardoll μόνο και μόνο γιανα δισφημίσουν κάποιες κοπέλες; Έχουν πει κάποιες απο αυτες κακά λόγια και για σένα;
Να πω την αλλήθεια.. ακόμα δεν έχω καταλάβει αυτόν τον όρο... (fake dolls), λέγοντας Fake ενοούμε ψεύτηκες. Γιατί όμως ψεύτικες; Όλοι λένε οτι τις κάνουνε οι ίδιοι οι "Διάσημοι" για να διαφημηστούν.Τι γίνετε αν πράγματι τις κάνουνε άλλοι; Ποτέ δεν ξέρεις. Αλλά ας μην αλλάζουμε το θέμα μας. Πρωσοπικά πιστεύω πως δεν είναι απλώς μια κακόγουστη διαφήμηση αλλα μία έξυπνη κήνιση. Κάνοντας το αυτό κερδίζουν τα βραβεία. Μπορεί ΚΑΠΟΙΕΣ -το τονίζω αυτο κάποιες- dolls να τις φτοιάχνουν και να κάνουν και καλά πως τις ενοχλεί, αλλά τους αρέσει. Συνήθως διαλέγουν μόνο διάσημες. Οπότε όχι δεν μου έχει τύχει.



4)Ας βγουμε και λιγάκι εκτός stardoll ;) , να μιλίσουμε πιο ελεύθερα.. :) Ποιό είναι το χόμπυ σου στην πραγματική ζωή;
Το χόμπυ μου είναι το καράτε και η ζωγραφική. Λατρεύω τις πολεμικές τέχνες έτσι ασχολούμε με αυτό. Είναι ένας τρόπος για να μάθω να προστατεύομαι. Έχω ήδη πάρει την τελευταία ζώνη. Η ζωγραφική απο την άλλη με χαλαρώνει - σε αντίθεση το καράτε με εκτωνόνει και μου φέρνει νεύρο-.-





5) Ποιό είναι το μεγαλύτερο όνειρό σου;
Αν ενοείς στο stardoll να κερδίσω το cover ή το national, αν πάλυ ενοείς στην πραγματική ζωη να πάρω επιτέλους το πτυχείο για να περάσω στην πασίγνωστη σε όλους μας σχολή ευελπίδων. Θα ήθελα πολύ να γινόμουν στρατιοκτικός γιατι το έχει το αίμα μου. 4 θείοι μου είναι αξιοματικοί και 2 στρατιοτικοί. Λατρεύω αυτήν την δουλειά γιατί μου αρέσει και η δράση.





6)Και τελευταία ερώτηση για να μην κουράζουμε πολυ τους αναγνώστες μας... τι μύνημα θα ήθελες να δώσεις στον κόσμο του stardoll? :)
Θα ήθελα να πω πως αν δεν καταφέρνετε κάτι με την πρώτη μην το παρατάτε.. λίγη βοήθεια και πολλές ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν. Αν έχετε κάποια ερώτηση μην διστάσετε να με ρωτήσετε! Και εγώ έτσι ξεκίνησα.. να φανταστείτε δεν ήξερα καν τι ήταν superstar και royiatly! ♥


Να ευχαριστήσουμε την αγαπημένη μας mamy.Demetra για την υπέροχη της συνέντευξη.Λοιπόν από ο,τι διαβάσατε η mamy.Demetra ασχολείτε με το καράτε και το όνειρο της είναι να γίνει στρατιωτηκός.Αυτό είναι πολύ φυσιολογικό έχω και εγώ μία ξαδέρφη μου που είναι στρατιωτικός.Η mamy.Demetra λοιπόν είναι μια δημιουργική κοπέλα με πολλά προσόντα.

Ελπίζω να σας άρεσε,
Φιλάκια,alikatsa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου