Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Νέα μαλλιά tress up♥

Γεια σας ♥
Σας πεθυμήσαμε πάρα μα πάρα πολύ.Βρισκόμαστε και πάλι μαζί με όλη μας την παρέα.Πάμε στο θέμα μας!Όσο λείπαμε εμείς το stardoll έβγαλε νέα πράγματα.Ένα από αυτά είναι τα νέα μαλλιά tress up.Αργήσαμε λίγο να τα βάλουμε αλλά δεν πειράζει.Τελοσπάντων πάμε να τα δούμε:

Σας αρέσουν;Εμένα πάντως μερικά ναι μερικά όχι.Αλλά για να λέμε την αλήθεια υπάρχουν πολλά άτομα έχουν αυτά τα μαλλιά.Εμένα το αγαπημένο μου είναι  αυτά τα χρωματιστά με τις αντάβιες.Προσπαθώ να μαζέψω λευτά για να τα πάρω.Δείτε:
Νομίζω πώς μου ταιριάζουν και γι'αυτό θέλω να τα πάρω και να τα βάλω σε αυτό το χρώμα.Σας αρέσει πάνω μου;

Ερώτηση:
Εσάς ποια μαλλιά σας αρέσανε και ποια θα αγοράσετε;

*ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ*



Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου θέμα.

Με πολλά φιλάκια,
Καληνύχτα,alikatsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου