Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη από την BrendaDivinas19♥

1.Γεια σου!Πες μας λίγα πράγματα για 'σενα...
Γεια σας! Με λένε Λία και είμαι 15 ετών. Μένω στην συμπρωτεύουσα της Ελλάδας την Θεσ/νίκη την οποία συστείνω με το παραπάνω για επισκέψεις! Στον ελεύθερό μου χρόνο παίζω στο stardoll, μιλάω στο facebook με τις φίλες μου και βγαίνω έξω.
2.Πως ανακάλυψες το stardoll;
 Το stardoll το ανακάλυψα στην 6η δημοτικού μέσα από μια φίλη μου που δεν ασχολούταν και τόσο απλά μου το πρότεινε...Από εκείνη την στιγμή που έφτιαξα την πρώτη μου κούκλα, κατάλαβα πως το stardoll και εγώ είχαμε συνέχεια... Στην αρχή έως και την πρώτη γυμνασίου ήμουν απλά ένα άγνωστο μέλος που δεν ήξερε και τόσα πολλά πράγματα για το Stardoll. Στην πρώτη γυμνασίου άρχισα να λατρεύω τις μάρκες και μάζευα όσες μάρκες μπορούσα και φέτος είμαι ένα από τα πιο διάσημα μέλη του ελληνικού stardoll.
3.Μπορείς να μας περιγράψεις το στυλ σου;
 Το στυλ μου είναι πολύ εκλεκτισμένο! Τι θέλω να πω; Ότι το στυλ μου το εμπνεύστηκα από την λιτότητα του οίκου μόδας Coco Chanel άσχετα το ότι στην πραγματικότητα δεν ντύνομαι έτσι. Πιστεύω πως η λιτότητα είναι το παν και ο 'Ντιορισμός' (δηλ. το να φοράς πολλά ρούχα μαζί) είναι μια απλή υπερβολή.
4.Θέλεις να κατακτήσεις κάποιο βραβειο από το stardoll;
 Θέλω να κατακτήσω το βραβείο του Daily NCG (National Covergirl), είναι το μόνο που θέλω να κατακτήσω αρχικά και ύστερα από αυτό ίσως υπάρξουν και άλλα όπως το βραβείο τοπ σχεδίων μαλλιών κ.τλ.
5.Τι σ'αρέσει στο stardoll και τι όχι;
Στο stardoll μου αρέσουν τα πάντα εκτώς από την απλιστία μερικών π.χ. δημιουργία fake doll για να τον ψηφίζουν ώστε να προηγηθεί στους αγώνες! Επίσης το κακό με το stardoll είναι πως γίνεται εμμονή για κάποιους και βλάπτει την υγεία τους!
6.Τι θα ήθελες να αλλάξεις στο stardoll;
 Δεν θα ήθελα να αλλάξω τίποτα στο stardoll μου αρέσει έτσι όπως είναι!
7.Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες μας;
 Θα ήθελα να ξέρετε πως έχω φτιάξει ένα κλαμπ το NCG___NCB το οποιό θα σας βοηθήσει να κατακτήσετε και εσείς το αγαπητο βραβείο! Επίσης στείλτε μου πολλά αιτήματα απαντώ σε όλα τα μηνύματα guestbook και chat.
Χάρηκά πολύ για αυτήν την συνέντευξη!

Κι εγώ!Σ'ευχαριστώ πολύ!

Αυτά για σήμερα...
Πολλά φιλάκια,mrsagathy

2 σχόλια: