Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Συνέντευξη από την κουκλάρα alikatsa♥


Γειά σας
επιτέλους έχω την πρώτη μας συνέντευξη από την πανέμορφη alikatsa.
8 ερωτήσεις και  απαντήσεις  από την alikatsa !
alikatsa




1.Πως ξεκίνησες να παίζεις stardoll?
Μου το πρότεινε η ξαδέρφη μου και μου εξήγησε πώς να ομορφαίνεις την medoll σου κ.τ.λ!!


2.Πως ξεκίνησες να γίνεσαι superstar? Πιστεύεις ότι αξίζει? Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα?
Ο μπαμπάς μου με το ζόρι πλήρωσε τον παρακαλούσα συνέχεια και βαρέθηκε και μετά μου έδωσε λεφτά και πλήρωσα.Η γνώμη μου είναι ναι αξίζει.Έχεις λεφτά πολλά,κάνεις party 3 club και άλλα πολλά!Τουλάχιστον με souper star όλα επιτρέπονται!

3.Ποια η σχέση σου με τους φίλους στο παιχνίδι?
Η σχέση μου με τους φίλους μου...φιλική!!!Όπως όλοι οι φίλοι!

4.Stardesign!
Ε,μου αρέσει να κάνω περούκες.Μια μέρα έκανα μια souper και μου άρεσε.Δεν πίστευα ότι θα μου την ζητούσαν όλοι όμως καταλάθως την διέγραψα και δεν μπορούσα να την κάνω ίδια.Μόνο σε μια φίλη μου πούλησα δική μου δημιουργία.


5.Stardoll academy!
Μ'αρέσουν όλα από το Stardoll Academy δεν ενέχει τίποτα άσχημο μ'αρέσει πολύ!!!


6. Μόδα διακόσμηση ή ομορφιά?
Θα διάλεγα ομορφιά γιατί ποιο πολύ ασχολούμαι με το πρόσωπο με την επιδερμίδα αν είναι ίσια μπούκλες τα μαλλιά!! Μακιγιάζ και άλλα όσα έχουν σχέση με την ομορφιά.


7. βραβεία & διαγωνισμοί
Όχι δεν κέρδισα κανένας δυστυχώς δεν με ψηφίζει. Είναι τέλειοι όλοι οι διαγωνισμοί μ'αρέσουν όλοι!!


8.μήνυμα για εσάς ♥
Θα ήθελα να δώσετε μια καρδούλα στο πορτφολίο μου στην τελευταία εργασία μου,και να γίνετε μέλη στο club μου alikatsa!Ευχαριστώ καλό το νέο έτος!!:)

Αυτά για την πανέμορφη alikatsa!!εαν θέλετε να της ξαναπάρω συνέντευξη με άλλες ερωτήσεις επικοινωνήστε μαζί μου στο stardoll μου!Ευχαριστώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου