Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Back to School :P

Γεια σας! Όπως ξέρετε ανοίγουν τα σχολειά κάτι που δεν νομίζω πολύ  να θέλουν να ανοίξουν.... Ποιοι από εσάς θέλουν να ξαναβρεθούν με φίλες/ους και ποιοι όχι; Εγώ είμαι στη κατηγορία τον όχι! 
Πήρατε φέτος βαλίτσα; Εγώ δεν πήρα αλλά αν χρειαστώ θα πάρω!! Αθλητικά 100% θα πάρω γιατί χρειάζομαι! Αλλά ακόμη δεν μπήκα στο κύριο θέμα! Λοιπόν το κύριο θέμα είναι : Φαντάζομαι ότι όλες έχουμε μία μέσα στη τάξη μας που να ''παίζει'' την ντίβα! Συμφωνείτε; Το ίδιο και ένα σπασίκλα(χΔ)! Και ένα αστείο.. Το θέμα είναι η ντίβα! Δεν σας νευριάζει λίγο όλο αυτό το ''πανηγύρι'' που κάνει; Ποιες είναι η απορίες σας για το τι πρέπει να κάνουμε για να μην μας νευριάζει η ντίβα; Και ποιες είναι η λύσεις; 
Αυτά από εμένα την Freshpan2! Πολλά φιλιά :*** 

3 σχόλια:

  1. Εγω ειμαι στην κατηγορια των ναι για να δω ατομα που αγαπω!!Τους πεθυμησα τοσο πολυ!Τελοσπαντων οσο για τις ντιβες που λες εχουμε κι εμεις δυο!Λοιπον τις λενε "Διασημες" γιατι ειναι "ομορφες" αλλα δεν ειναι τα μουτρα τους ειναι οπως του γουρουνιου!Σορρυ που μιλαω ετσι αλλα αυτη ειναι η αληθεια.Ναι τελοσπαντων και ακριβως εχεις πολυ δικιο κανουν πανυγηρι μονες τους και μετα χαιρονται!ΕΛΕΟΣ!πολυ σπαστικες!!!Εσυ;;;;;χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Τρία χρόνια ήμουνα η κολλητή της ντίβας κι ήμουνα κι εγώ κάποια στιγμή η ντίβα!Ο-μι-τζι! Και μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει αναγούλα!Μπλιαξ!Δεν έχω καμιά όρεξη να είμαι τσιράκι ή σκυλάκι αυτής της βλαμμένης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μία φίλη που είναι το σκυλάκι της ΝΤΙΒΑΣ! Θέλει να είναι φίλη της αλλά όλη μέρα βάζει το χέρι της στο νόμο της καημένης της φίλης μου! Θέλει να της πει κάτι αλλά δεν μπορεί της λέμε να την βοηθήσουμε και μας λέει όχι καλύτερα! ΕΛΕΟΣ μας κάνει και φοβόμαστε! Και αυτά τα ψεύτικα δάκρυα; Τα μισό!! -.- ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή