Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Τέλειο τραγούδι & Ταινεία!

Γεια σας ♥
Κοπέλες είναι 12:35 και εμείς έχουμε τρελάνει όλους τους γείτονες με μία ΤΈΛΕΙΑ μουσική πού έχουμε ακούσει το πρωί και την βάζουμε συνέχεια.Θα κολλήσετε μ'αυτή είναι πολύ ωραία.Αν και δεν καταλάβαμε το νόημα του βίντεο:
Τέλειο τραγούδι και ειλικρινά είναι το πιο φανταστικό τραγούδι που έχουμε ακούσει!!Όποιος κατάλαβε το νόημα του βίντεο τον πρακαλούμε να μας το εξηγίσεις στα σχόλια γιατί θέλουμε να μάθουμε!!!

Εσάς σας αρέσει;;Εντομεταξύ σ'αυτή την ανάρτηση:http://alisfannystardoll.blogspot.com/2013/09/one-direction.html έχω γράψει μερικά πράγματα για την ταινεία τους one direction που ονομάζεται "This is us" λοιπόν όσοι ενδιαφέρονται να την δούν εδώ στην Κύπρο την δίχνει εώς ΑΎΡΙΟ 5/9 τελευταία μέρα σε όλα τα σινεμά!!Προλάβετε κορίτσια γιατί θα φύγει και στο μέλλον θα την ξαναδίξει!!!

Τέσπα καληνυχτούδια μωράκια
Με αγάπη οι ιδιοκτήτριες σας,alisfanny και alikatsa


2 σχόλια:

  1. ρε το τραγουδι δεν μου αρεσε καθολου !!η αληθεια ειναι οτι αναγουλιασα με τους αηδιαστηκους γιφτους ή οτι αλλο ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βίντεο ούτε και εμένα μου άρεσε αλλά μου αρέσει πολύ το τραγούδι.Επίσης και αυτοί ότι θέλουν κάνουν εσένα τι σε νοιάζει και έρχεσαι και τους σχολιάζεις;

      Φιλάκια,alisfanny

      Διαγραφή