Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ζήλια,κακό πράγμα...

Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες
Σήμερα αποφάσισα να μιλήσουμε για την ζήλια.Όλοι έχουμε μέσα μας ζήλια,άλλοι την δείχνουν και άλλοι την έχουν βαθιά μέσα τους.Πάλια ήμουνα πολύ ζηλιάρα!Έβλεπα μία φίλη μου με κάποια άλλη να κάνουν παρέα εγώ τσαντιζόμουν και ζήλευα!Τώρα πια κατάλαβα πόσο λάθος είναι να ζηλεύεις και έτσι σταμάτησα.Παιδιά ούτε εσείς να ζηλεύετε δεν είναι καλό αυτό!Τι πάει να πει ζήλια;Πάει να πει πώς κάποιοι ζηλεύουν τον άλλο επειδή π.χ είναι πιο όμορφος από εκείνο!Αυτό σημαίνει πώς δεν είμαστε πιστοί στον εαυτό μας.Πρέπει να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι γι'αυτό που είμαστε και όχι γι'αυτό που θέλουμε να είμαστε!

Πόσοι συμφωνούν μαζί μου;Όσοι συμφωνούν να το πουν στα σχόλια και να εξηγήσουν γιατί συμφωνούν.

Αν ζηλεύατε κάποτε ελπίζω να καταλάβατε το λάθος που κάνατε και να σταματήσετε!!!!

Ελπίζω να σας βοήθησα,
Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa



1 σχόλιο:

  1. συμφωνώ! είχα μια ''φίλη'' που Ο,ΤΙ και να πάρω, το παίρνει κι αυτή! ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΗ ΖΗΛΕΥΩ ΕΓΩ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ! μετά όμως το λύσαμε το θέμα...
    στο stardoll με λένε divaki12, επισκευτείτε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή