Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Αντίο καλοκαίρι!

Γεια σας 
Απολογούμαι πάρα μα πάρα πολύ πού δεν έγραφα απολύτως τίποτα μα έχω πολλά μαθήματα δεν προλαβαίνω τίποτα ελπίζω να με συγχωρέσετε!Πάμε στο θέμα μας!

Όπως είδατε τον τίτλο λέει "Αντίο καλοκαίρι!" νομίζω πώς εδώ και καιρό καταλάβατε ότι σιγά σιγά το καλοκαίρι θα φύγει και θα έρθει ο χειμώνας!Από την μια λυπάμαι γιατί πήρα νέα ρούχα που είναι καλοκαιρινά και είναι φανταστικά (χδ) και επειδή δε θα πηγαίνω θάλασσα με τους φίλους μου!Από την άλλη όμως χαίρομαι επειδή θα αρχίσει να κάνει κρύο και μου έλειψε το κρύο,μου έλειψε το τζάκι,μου έλειψαν τα χειμωνιάτικα μου ρούχα!Γενικά μου έλειψε όλος ο χειμώνας!Αλλά δεν ξέρω,σας είπα!Από τι μια είμαι λυπημένη που λέμε αντίο στο καλοκαιράκι και από την άλλη είμαι χαρούμενη!Αλλά εντάξει μ'αρέσει λίγο πιο πολύ το καλοκαίρι γιατί είναι τα γενέθλια μου.

Γράψτε μου στα σχόλια αν είστε χαρούμενοι που φεύγει το καλοκαίρι ή λυπημένοι ή και τα δύο και εξηγήστε το γιατί!(Περιγράψτε το με δικά σας λόγια)

Επίσης θα ήθελα να ζητήσω ένα πολύ πολύ μα πάρα πολύ ΜΕΓΆΛΟ συγνώμη στην PitsaPeniaPitsa και στην fly_girl... ειλικρινά ξέχασα τελείως πώς ήτανε η PitsaPeniaPitsa που έγραφε για τα νέα.Η Αλίκη δε φταίει σε τίποτα!Εγώ της είπα να πει στην fly_girl... γιατί ξεχάστηκα εντελώς!Και πάλι συγνώμη και στις δύο!Ελπίζω να τα βρήκατε και να γίνετε αγαπημένες όπως όλοι μέσα στο stardoll its my life.

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου θέμα και ζητάω πάλι ένα συγνώμη για την παρεξήγηση!

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alisfanny

1 σχόλιο: