Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Αποκλειστική συνέντευξη με την sweetymargi18!

Γεια σας και πάλι!Εγώ είμαι η theano3! Με μια πάρα πολύ τέλεια συνέντευξη με την sweetymargi18! Πάμε να τη δούμε:
Stardoll.its.my.life:.Γεια σου!Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί σου!Καταρχήν θα ήθελα να σε ρωτήσω αν θα μπορούσες να μας πεις το ονοματάκι σου και την ηλικία σου για να δούμε αν όλη αυτή η εμπειρία είναι από ωριμότητα?
sweetymargi18:Γεια σας (: Χαίρομαι που βρίσκομαι μαζί σας! Ονομάζομαι Μαργαρίτα και είμαι 12. Κατοικώ στην Αθήνα και έχω Γαλλικές ρίζες. Το παιχνίδι αυτό, το γνωρίζω 4 χρόνια, είχα μία άλλη κούκλα, αλλά δυστυχώς μου την έκλεψαν.
Stardoll.its.my.life:Τώρα θα ήθελα να μας πεις ποια είναι τα πράγματα που σου αρέσουν στο stardoll και ποια όχι
sweetymargi18:Εδώ στο stardoll, μου αρέσει πολύ να κάνω νέους φίλους, να αγοράζω ρούχα, να διακοσμώ σουίτες, να φτιάχνω το στυλ της κούκλας μου, αλλά και να σχεδιάζω. Να πω την αλήθεια, δεν μου αρέσουν καθόλου οι ψεύτες και οι υποκριτές, μπορείς να συναντήσεις χιλιάδες εδώ.
Stardoll.its.my.life:3.Ποια πιστεύεις ότι είναι η διαφορά ανάμεσα στις non superstars,royality,superstars?
sweetymargi18:Υποτίθεται, πως γίνεσαι πιο διάσημος, για εμένα όμως δεν έχει σημασία. Οι Royalty, έχουν πρόσβαση σε ειδικά μαγαζιά, στα οποία μπορούν να ψωνίζουν μόνο εκείνοι. Κατά τ'άλλα, δεν υπάρχει καμία άλλη διαφορά. 
Stardoll.its.my.life:4.Έχεις κερδίσει ποτέ κάποιο βραβείο?
sweetymargi18:Ναι, έχω κερδίσει τον τίτλο της National Cover Girl, στις 23 Αυγούστου του 2013, top broadcaster, StarBlogger, αλλά και θέσεις στην Πασαρέλα και CoverGirl.
Stardoll.its.my.life:Σου έχει ζητήσεις κάποιος ποτέ κωδικό?
sweetymargi18:Ναι, πολλές φορές. Είναι πολύ άσχημο αυτό. Δίνω συμβουλή να μην τον δώσετε ΠΟΤΈ, για οτιδήποτε και αν είναι, και όποιος σας ζητήσει, να τον κάνετε αμέσως αναφορά.
Stardoll.its.my.life:Θα ήθελα να πεις στους αναγνώστες μας μερικές συμβουλές για να καταφέρουν να βγουν ncg/b
sweetymargi18:Φυσικά! Να διαλέξετε μία ημερομηνία, που να μην τρέχει κανείς, να έχετε ωραία κούκλα και σουίτα, μεγάλο τσατ, ώστε να στέλνετε μηνύματα, μεγάλη λίστα βοηθών, και να γράφετε σε ξένους, διότι μετράνε και οι ξένοι ψήφοι, και πιο πολλούς ψήφους θα μαζέψετε από ξένους, παρά από Έλληνες :Ρ
Stardoll.its.my.life:Είσαι μία από τις Ελληνίδες Starbloggers...μπορείς να μας πει πως μπορούμε να γίνουμε κι εμείς?
sweetymargy18:Αρχικά, πρέπει να είστε superstar. Βεβαιωθείτε πως έχετε ενδιαφέροντα άρθρα, να μην αντιγράφετε άρθρα άλλων, να γράφετε σωστά ελληνικά, κενό ΜΕΤΆ τα σημεία στίξης και να βάζετε πάντα φωτογραφίες.
Stardoll.its.my.life:Και για τέλος,τι έχεις να πεις στους αναγνώστες μας?
sweetymargi18:Θα ήθελα να σας πω, να χαμογελάτε πάντα. Κι όταν πάει κάτι στραβά, να χαμογελάτε στραβά! Επίσης, να ακολουθάτε πάντα την καρδιά σας, και να μην αφήσετε τους στόχους σας να φύγουν! Ευχαριστώ για την συνέντευξη!

theano3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου