Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Starblogger

Γεια σας και πάλι αγαπητοί μου αναγνώστες
Από το 2011 που έμαθα το starblog το όνειρο μου ήταν να γίνω starblogger.Θαύμαζα όλες τις κοπέλες και όλα τα αγόρια που έγραφα και έπαιρνα έμπνευση από αυτούς και άρχισα να γράφω και στο δικό μου blog.Όμως δεν τα κατάφερνα κάθε μήνα όποτε κι αν έστελνα αίτηση στο stardoll αυτό μου απαντούσε μα αρνητική απάντηση.Αυτό με έκανε πολύ λυπημένη και ακόμη προσπαθώ να γίνω!Πυστεύω στον εαυτό μου γι'αυτό και πυστεύω πώς κάποια φορά θα γίνω!Όλοι μας έχουμε όνειρα και εμένα είναι αυτό.Ελπίζω να με καταλάβατε και να μου κάνετε μία χάρη.Σας παρακαλώ πηγαίνετε να επισκευθείτε το blog μου και κάντε σχόλια!Σας παρακαλώ δεν κάνει κόπο απλά το διαβάζετε και το σχολιάζετε!!Ελπίζω να το κάνετε!

Έκανα μία ανάρτηση πριν λίγο πηγαίνετε κοιτάξτε την εδώ:http://www.stardoll.com/el/user/diaryLists.php?id=126257340&did=802500 και σχολιάστε την!!

Ευχαριστώ!!

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alikatsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου