Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Νέα writer & Επιλογή της ημέρας

Γεια σας είμαι η νέα writter αυτού του καταπληκτικού blog που με κάλεσαν. 
Μερικά λόγια για εμένα:
Το κανονικό μου όνομα είναι Ελένη και είμαι 14 χρόνων (σε 18 μέρες :) ) Το όνομα μου στο stardoll είναι fly_girl...  (Πατα πανω στο όνομα για μια επισκεψούλα) . Θα γράφω τα νέα της ημέρας( εξώφυλλο) τα μηνύματα που στέλνει το stardoll και την επιλογή της ημέρας! 


Ας αρχίσουμε σαν πρώτο μου άρθρο με την επιλογή της ημέρας! Κάθε φορά θα βάζω το ρούχο που έχει βαθμολογία και ένα συνολακι για όποιον θέλει λίγη βοήθεια!

Μπλούζα: MSW Shop
Τσαντάκι: Evil Panta
Παντελόνι: Wild Candy
Παπούτσια: Hot buys 
Να λοιπόν το σημερινό μπλουζάκι που φυσικά είναι από το miss stardoll world shop! Με αρεσε και το καλό είναι ότι είναι και σε 3 χρώματα Αυτό το συγκεκριμένο μπλουζάκι ήταν πολύ εύκολο να το κάνω ένα πολύ ωραίο συνολάκι. Λοιπόν να' το:
Σας άρεσε ; Αν και είναι λίγο απλό και συνηθισμένο είναι. Άλλα όπως λένε το απλό είναι και το πιο ωραίο! Θέλω της γνώμες σας ... Αφήστε και ένα comment αν θέλετε. Ακριβώς κάτω από την  γράφω τιμές για το συνολάκι. Επειδή όμως είναι το περισσότερο με stardollars όποιος έχει μόνο την μπλούζα και θέλει να κάνει ένα συνολάκι  μόνο με starcoins να μου πει! Αυτά από εμένα. Γειααα...

Friends18.com Orkut Scraps





2 σχόλια: