Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ενημέρωση & Τα νέα μας!!

Γεια σας και πάλι αγαπητοί μου αναγνώστες
Πώς ήταν σήμερα η μέρα σας στο σχολείο;Ελπίζω να περάσατε τέλεια!
Αρχικά λέω πώς εγώ (alikatsa) θα γράφω με αυτά τα γράμματα και η αδερφή μου η Έλενα (alisfanny) με αυτά για να ξεχωρίζουμε η κάθε μία και στο τέλος της ανάρτησης  θα γράφουμε και το όνομα μας.
Θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε πώς εγώ και η Έλενα θα γράφουμε μόνο Σάββατο και Κυριακή ή και κάποιες μέρες καθημερινές.Παραπάνω θα σας γράφουμε νέα μας το Σάββατο και την Κυριακή =).Λοιπόν δεύτερη εβδομάδα στο σχολέιο έφτασε!Πέρασα τέλεια εγώ γιατί γνώρισα πάρα πολλές κοπέλες και πάρα πολύ καλές!Και εγώ το ίδιο όμως μία μόνο νέα συμμαθήτρια είχαμε όμως επειδή την λυπηθήκαμε επειδή δεν είχε φίλους την κάνουμε εμείς παρέα!Την λένε Ελένη και το ίδιο όνομα έχουμε!Εμένα με λένε Έλενα αλλά και πάλι σχεδόν το ίδιο είναι.Η δασκάλα μας είναι η κυρία Χριστίνα νέα στο σχολείο μας αλλά και πολύ καλή!!!

Αυτά ήταν τα νέα μας!
Περιμένουμε και εμείς τα νέα σας στα σχόλια!
Ελπίζουμε να σας άρεσε το σημερινό μας θέμα
Πολλά φιλάκια,
alikatsa και alisfanny


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου