Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Νέα!

Γειά σας!Τι κάνετε; Ελπίζω καλά!Λοιπόν βγήκαν κάποιες πολύ ωραίες βαφές νυχιών MSW!



Να και κάτι καινούργιο στο StarDesign Κοσμήματα!



Τελειώσαμε αλλά θέλω να πω κάτι τελευταίο! Εδώ και καιρό έχω καταεκνευριστεί .Χίλια συγνώμη για την έκφραση αλλά δεν γίνετε να πάω να κάνω μια ανάρτηση και να βλέπω ότι την έχει γράψει άλλη. Δεν μου αρέσει έτσι η δουλειά μου. Πάω να γράψω μια ανάρτηση και συνέχεια την γράφει άλλος!Και έχω δίκιο για αυτό. Θα ήθελα να τονίσω ότι εγώ είμαι η writter για τα νέα .Παρακαλώ να μην ξανασυμβεί αν γίνετε! Εγώ πάντα γράφω αναρτήσεις! Συγνώμη για τον τονισμό αλλά δεν γίνετε να συνεχιστεί αυτό!

Φιλάκιαα!!,,




3 σχόλια:

  1. EXIS DIKIO DEN EXO MPLOK GIA TO STARDOLL ALLA ME ANIGRAFOYN SINEXIA! MPORIS OMOS TA PSAKSIS GIA ENA PROGRAMA P S APOGOREBI NA ANTIGRAFOYN! (PROSOPIKA T BALA STO MPLOK M KE ME ESOSE) TESPA EPISIS LATREBOO TO MPLOK SAS! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν καταλαβες παω να γραψω για τα νεα και γραφει αλλη την αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντάξει δηλαδή δεν ήξερα έγινε μια παρεξήγηση και ζήτησα συγνώμη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή