Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

One Direction

Γεια σας ♥
Πρώτα απ'όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους με ψηφήσαν για ncg και όσους με βοηθήσαν.Πραγματικά το εκτιμώ!!!

Πάμε στο θέμα μας,ας φυγουμε λίγο από το θέμα του stardoll κι ας έρθουμε στα τραγούδια!!Λοιπόν φαντάζομαι πώς όλοι ξέρετε τα 5 διάσημα όμορφα αγόρια που ονομάζονται One Direction έτσι;Είναι αυτοί που έχουν την νέα ταινεία "This is us" την είδα!!Ήτανε καταπληκτική,δεν έχω λόγια!!Εσείς πήγατε;Σας πληροφορώ πώς εδώ στην Κύπρο εως τις 5 του μηνώς θα δίχνει την ταινεία σε όλα τα cinema.

Λίγα πράγματα για την ταινεία:
Είχε φάσεις σιγκηνιτικές με τους γουνείς τους και επειδή κάνουν πολύ καιρό να τους δουν,είχε πολλές αστείες φάσεις,σκινές που ήταν χωρίς φανέλες,φάσεις που ξυπνούσαν και εκεινη την ώρα τους έβγαζαν βίντεο.Λένε πολλά πράγματα που δεν τα ξέρουμε,δίχνει τι κάνουν πίσω από τα παρασκίνια.Γενικώς η ταινεία είναι τέλεια και αξίζει =)

Επίσης ακούσατε το νέο τραγούδι των one direction;Το official τους video clip δημοσιεύθηκε στο youtube πριν 1 μήνα με 93.604.732 προβολές βίντεο και  1.279.740 likes και 104.654 dislike.Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουν dislike αφού είναι πολύ ωραίο το τραγούδι!!!
^I hate haters^ 
Ακούστε το και μόνοι σας:

*Σημαντικό:Είμαι directioner εδώ και ένα χρόνο όπως καταλαβένετε μεγάλη θαυμάστρια γι'αυτό σας παρακαλώ αν δεν σας αρέσουν οι one direction μην τους βρίζετε όπως δεν σας αρέσει να βρίζουν το δικό σας ίδολο ούτε εμένα μου αρέσει να βρίζουν το δικό μου.

Eλπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου θέμα!!!

Αυτά για τώρα,
Πολλά φιλάκια,alikatsa <3


 

2 σχόλια: