Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Κακά νέα & Καλά νέα

Γεια σας αναγνώστες μου
Κακά νέα, έχω να σας πω δεν ξέρω αν εσείς χαίρεστε ή όχι μα δεν θα γράφω και πολύ τώρα τελευταία.Περισσότερο θα είναι υπεύθυνη η αδερφή μου όμως φυσικά θα σας γράφω σχεδόν κάθε εβδομάδα γι'αυτό μην στεναχωριέστε θα μάθετε  όλα μου τα νέα κάθε εβδομάδα  και θα μοιραζόμαστε όλοι μαζί νέα του stardoll και άλλα πολλά διασκεδαστικά πράγματα!

Πάμε και στα καλά μας νέα!!Πριν λίγους μήνες εγώ και η Αλίκη ετοιμάσαμε ένα μακιγιάζ.Ένα τέλειο μακιγιάζ ειδικά για το msw.Το δημοσιεύσαμε  κάποιοι από εσάς μπορεί να το είδατε!Άργησα λίγο να σας το δημοσιεύσω επειδή όπως σας έχω πει δεν προλαβαίνω.Πάμε να δούμε τους κανόνες:

  1. Για να καταφέρετε το msw μακιγιάζ πρέπει να έχετε και τα υλικά. (θα σας τα δείξω στην πιο κάτω εικόνα)
  2. Πρώτα πρώτα απλώστε τις σκιές διαδοχικά.
  3. Απλώστε και την μάσκαρα.
  4. Απλώνεται το μολύβι πάνω στα μάτια.
  5. Βάζετε το κραγιόν και το lipgloss.
  6. Και τέλος άμα θέλετε και ψεύτικες βλεφαρίδες και ελιά στο δεξί μάτι!
Πολύ απλά τα έξι αυτά βήματα!Πάμε να δούμε και την εικόνα:

Αυτό είναι λοιπόν το μακιγιάζ μας!Ίσως αύριο κάνει η Αλίκη ένα.Σας λέει πώς να το κάνετε τόσο ωραίο όσο και στην εικόνα!Με λίγα λόγια σας λέει όλους τους κανόνες για να το καταφέρετε!

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alisfanny <3



1 σχόλιο: